lång dag, för omväxlings skull....

Tjosan!
Har precis kommit hem från GFRK, efter denna sjuuuukt långa dag, inget fel på långa dagar som den här eftersom den har innefattat massa roliga saker! Men man blir ju ändå tokigt trött! hehe..

Först var jag ju hos frissan imorse och fyllde i utväxt o toppa håret lite o sådära, sen åkte jag hem o käka en god frukost! Gick ut till Sophie, för att göra i ordning henne så vi kunde gå upp till Alleby. Där fick hon låna en box medans jag mockade hos Ninja, hade planerat o rida men hann verkligen inte.. Tiden sprang iväg och de var dags o lasta och åka ner till Scandinavium.

Väl nere på Scandinavium lastade vi av och gjorde i ordning hästarna för lite träning inne på stora arenan, SJUKT BRA underlag där inne alltså, kan verkligen inte bli mycket bättre! Träningen där inne gick väl inte superbra, men helt okej.. Galet varmt där inne dock! Blir ju desto varmare med all publik.. Hmm, nåja! Slipper man frysa när vi ska rida i kortärmat iallafall! :)

Sedan lastade vi igen, käka lite mcdonalds (för de brukar man ju aldrig äta under dessa veckorna haha...), och åkte vidare till GFRK, där vi skulle ha vår "tävlingsclinic", haha jo tack... Vad hände där? Dom hade inte gjort färdigt underlaget så vi fick bara använda hela banan, detta slutade ju i ett totalt fiasko och hade vart bättre om de inte blev någonting alls tycker jag.. Men men, nu fick de bli som de blev! Jag red som en slarvig gammal kärring som tappat sin käpp.. INTE OKEJ alls.. Men aja får skärpa till mig bara.. Så äre! Skärpning..

Och nu är jag iallafall hemma, tror ni förstår att jag är rätt trött nu och också att jag haft sjukt dåligt med tid o blogga idag, men imorgon är jag ledig så då blir de bra uppdatering! Gött va? Och på torsdag är de dags för mässan, blir nog mest lite mobilinlägg från mässan då! Tänkte se vad man kan hitta för kul smått o gott, "bakom kulisserna" så att säga! ;)

Förresten har jag hunnit slänga i mig en semla såhär på fettisdagen! hehe :)
Anyways, puss o kram!

//Carro

                            

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi kanske syns på lördagen någon stans :p, eller på söndag på messan om du ska in dit då ;)

2012-02-21 @ 21:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0