Lyx vs. Budget



Prestige                                                            Knights
28.900:-                                                             9.900:-
2 riktigt bra sadlar, men här måste jag gå med prestigen, den har bättre stöd, bekvämare sits, ger ett stadigare skänkelläge och är ju faktiskt otroligt snygg!
Knights är en jättebra sadel som jag använt mig utav tidigare, men de är ingen sadel man vill hoppa högre i då de är dåligt med stöd för knä o ben. Annars är det en jättefin sadel till ett bra pris! :)

Obs, finns begangnade prestige Meredith och andra prestige sadlar till billigare priser, detta är bara den jag har.
Och eftersom vi köpte den begangnad betalde vi inte fullt nypris. :)

//Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0