Måndag..

Tillbaka till verkligheten idag då alltså.. Fyf*n rent ut sagt, Horse Show är årets absoluta höjdpunkt! Finns verkligen inget som går upp emot de, få kolla på hoppning som som en o rysa, O INTE TALA OM HÅRRESANDE PUBLIK, puh! Mässan, fina hästar, härligt hästfolk (och mindre härligt emellanåt tyvärr) men de rör en typ inte i ryggen för man går på moln där inne! De är absolut bäst! Och så är de över ett år var tills nästa gång nu.. Ush, hur ska man orka vänta? Tur att de är falsterbo i sommar i varje fall så man får lite utav de där!

Jag har lovat er bilder, och de kommer! Tror de är lite folk som skickar över bilder till mig idag under dagen så de får ni ikväll! Jag har själv tagit bilder torsdag o söndag på hoppningen, dessa kommer upp senare idag eller tidigt imorgon, jag har gjort upp lite tidsinställda till er, vad som är inshoppat osv! Tyvärr blev de inget "bakom kulisserna" för vi glömde helt o hållet av de, förlåt för de! Men de var så mycket ändå som de va så..

Jahopp, strax bär de iallafall upp till mina underbara hästar! TROTS SNÖN?!.... Har saknat dom något otroligt och haft sådana suka skuldkänslor över att jag inte har ridit dom på 3 dagar! Så idag ska dom få sjuuukt mycket kärlek, och de älskar jag! :)

Puss o Kram

//Carro

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0