Nu jäklar........

Nu jäklar, nu är jag söndertaggad! De här ska bli så galet bra, hur jobbigt de än känns o lämna gymkhana o ponnytiden bakom sig så är de dags o kliva in i framtiden, och ta nästa steg!

Har gjort upp massa mål för mig själv, dessa tänker jag inte dela med mig utav öppet, eftersom de är mina mål och mina drömmar som ska gå i uppfyllelse, nu ska jag kämpa för allt vad jag är värd. De här ska gå.
Känner mig sjukt målinriktad och har allt stöd man kan få från mammsen plus ett par andra härliga själar.
De är nu det händer, och de är nu de gäller. Inget mesande här inte, nu jäklar som sagt!

Som havrepappan skrev om mig, "hon har ett fighterface och en jävla vinnarskalle", och de har jag banne mig, har jag gett mig i på något så finns de no turning back de är nu det händer. Man måste tänka lite egoistiskt ibland, och jag vet vem jag vill vara o bli och då krävs de hårda tag från min egen sida. De här ska gå! Alla har drömmar eller hur? Varför inte bara försöka göra vad som krävs för o nå dit då? De är inte lätt, men de går!
De går alltid, man måste bara kämpa och hitta vägar som hjälper dig genom problemen.

Numera ser jag inga problem som inte går o lösas för o få drömmar o slå in. Jag ser helt enkelt inte problem, jag ser svårigheter. Men det är ju bara svårare, inte omöjligt.

De finns en person vars ord verkligen brände in i mitt hjärta o själ, och de var just Lars Havrepappa om de inte vore för de inlägget han skrivit hade jag inte gett mig f a n på de här ännu, men nu gör jag de och de ska gå. De Ska Gå.

Förvirrande inlägg i era ögon kan jag tänka mig.
Men jag säger bara, vänta o se.. Nu jäklar!

Tack Lars Havrepappa för dina ord.

//Caroline

                             
                              Jag vänder aldrig blicken bakom mig, så brinn historia brinn.

Kommentarer
Postat av: Elin

Önskar dig all lycka till! :D

2012-02-29 @ 15:51:17
Postat av: Amanda ❤

Har några fler bilder ute på bloggen nu (:

2012-02-29 @ 17:37:46
URL: http://ladyamandas.blogg.se/
Postat av: Havrepappa

Tror på dig Carro :) Lycka till och vi ses!



kram



Havrepappa

2012-03-01 @ 10:04:58
Postat av: Jossan

Kör hårt min söta sockerbit! Du om någon kommer fixa att nå dit du vill, gogogogogo! och tvivlar du är det bara att hoppa till mig så kan jag berätta för dig hur det egentligen ligger till! <3

2012-03-02 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0