Ny dag.

Börjar känna att kroppens ork sakta men säkert tar sig tillbaka till sitt vanliga jag efter förra veckans galenskaper! Dock går de oerhört sakta, är trött som sjutton ännu men kroppen orkar åtminstone försöka sig på o arbeta istället för o bara vara skakig o motsträvig som i måndags och större delen av igår.

Börjar också känna mig gladare efter o ha varit lite sorgsen ett par dagar, har skrivit ett härligt inlägg om o brinna för framtiden som kommer upp under dagen, och samtidigt som jag skrev de kändes de bara bättre o bättre. Jag har äntligen fått lite förtroende för framtiden!

Har också förberett en bildbomb men några av bilderna jag fotade på Scandinavium, så idag har ni lite kul o stå i, senare i eftermiddag dyker nog utvärdering av Björneträningen upp också, alltså träningen från igår.
Händer en hel del kul nu framöver i mitt liv (förhoppningsvis) man ska aldrig ta ut något i förskott men man hoppas ju såklart av hela sitt hjärta! Mer om de sen nu ska jag försöka få min kropp o orka arbeta!

Sjukt hur trött man kan bli efter o "bara" ha tävlat o gått på Horse Show? Hmm!
Nåja, puss o kram på er sålänge!

//Carro


Jag har en snyyyygg häst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0