Oush..

Fy satan vad trött jag är! Den som säger att de inte är anstängande o gå på hästshow o hästmässa kan slänga sig i väggen! Asså seriöst, jag tror jag kan somna stående om jag försöker? Hemskt skönt att jag gått o blivit sjuk på köpet också! Asgött! Eller inte........

Är iallafall hemma nu, och ska strax käka pannkakor som min mamma har gjort till mig! Kärlek till mammsen! Måste bara uppdatera först för såg att de var tomt, FÖRLÅT för de för övrigt! Har tyvärr dock inte funnits någon tid över till o blogga idag över huvudtaget! Och jag har verkligen tänkt på er flera gånger idag och kännt mig skyldig, men de har verkligen inte funnits tid! Tror de finns överseende hos dom flesta av er för de!

Har gått ganska dåligt för oss idag tyvärr, vi ligger fortfarande 2a men de har inte vart något flyt idag alltså... Hoppas de blir bättre imorgon, jag missade ingen gren idag vilket jag var väldigt glad för! Men de kommer nog imorgon tyvärr, haha! Nåja, sådant man får leva med! Har nog fortfarande inte riktigt insett att de är min sista gång inne på Scandinavium med gymkhanan imorgon! Känns rätt sjukt overkligt att de redan är slut?
Har inte änns fattat att Horse Show har börjat ännu? :( Ush hatar när det är slut! Blir så ledsen! :(

Nåja, nu blir det pancakes! Puss o Kram

//Carro

                             

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi kommer sakna dig på scandinavium nästa år! HoppAs du är med fast i hoppning kanske om ett tag?:)

2012-02-25 @ 23:15:29
Postat av: Elin

Håller med Camilla, du är grymt duktig på att hoppa så hoppas

Du kommer lika långt inom de!! :D

2012-02-25 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0