Så trött,

Hej allihopa!
Har nu anlänt hemma efter en dag full av träning och matteplugg. En bättre utvärdering av dagens pass kommer imorgon, men jag kan kort sagt säga att det var både den bästa och sämsta träningen jag ridit på länge, med både ljus och mörkerpunkter. 

Nu blir det soffläge resten av kvällen, har känt mig så himla trött det senaste. Varför förstår jag inte riktigt, jag försöker att äta ordentligt och framförallt regelbundet samt sova iallafall 8 timmar varje natt men ändå blir jag inte piggare. Jaja. Lite mer sömn skadar nog inte, haha.

Imorgon tänkte jag hoppa litegranna med Misti och checka av litegrann inför helgens träning för Emma, kom på att jag inte hoppat ordentligt på hur länge som helst så det börjar väl bli dags nu. Sedan har jag ju även lite lektioner på kvällen där även mina små söta lektionsbarn ska få hoppa.

Vi hörs imorgon!

/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0