SamShield

Hej allihopa!
Anlände precis hemma hos en vän efter en heldag på Göteborg Horseshow. Benen värker och ögonen är alldeles grumliga. Men det var det värt! Lite shopping har det blivit idag, bland annat en väst från Spooks samt ett härligt träns från dyón. Lycka! Visar min shopping mer nogrant imorgon kväll då jag varken är hemma eller har tillgång till kamera just nu...

En genomgående trend hos hoppryttarna just nu är hjälmarna från Samsonite. Prislappen är lite väl saftig för min del, men annars är dom riktigt snygga. Vad tycker ni om dessa hjälmar?

/ Therese

Prislappen börjar på ca. 4500, sedan kostar tillvalen olika mycket. Att få swarovski på hjälmen kostar till exempel runt 1500 extra.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Var hittade du Dyon-tränsen? Kändes som jag kollade överallt :p

2012-02-24 @ 07:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0