Shoppat!

Jag har shoppa lite själv för mina pengar och så har jag o mammashoppat lite granna! Wiho! hihi..

Ridbyxor

Fick av mamma ett par mörkblå nästan svarta ridbyxor från Kingsland.
Kingsland Kathrin heter dom
Och är inte dom på bilden, fick ha barnstorlek 160 haha!
Därav 899:- i vuxen storlek 1699:- (gött med barnstorlek haha)!!
VÄRLDENS SKÖNASTE ridbyxor, helt ärligt har aldrig haft ett par bättre!

Ridstrumpor

Ridstrumpor från Kingsland också (gillar dom skarpt) en hel trave,
tror vi har shopat 5 par strumpor! Så nu har jag ett tag! haha!
Mässpris!! 79:- st Hemma 129:- st

Ridstövlar

Pioneer,
jag hade siktat in mig på ett par chaps, men vi var o prata med Lyckås om mina falsterbo stövlar och hon sa att hon var tvungen och skicka in dom till Tretorn så så fick de bli, alltså skulle jag vara stövellös i ett par veckor, därav kollade jag lite efter stövlar.. Och hittade dessa till ett ortroligt bra pris faktiskt!
1800:- fick jag betala för dessa med blingad logga. Mässpris då..
Vanligtvis ligger de på 2995:-

Skärp

Blev ett skärp från svarowski
svart med vita stenar till tävlingsoutfiten.
mässpris 699:-
Hemma 999:-

Tyglar

Dyon tyglar, har länge velat ha sådana men inte hittat några jag trivs med,
och inte heller i rätt färg till mitt dyonträns jag handla förra året!
Men nu hittade jag dom! för 599:- istället för 1299:-
yey! :)

Har säkert glömt något.. Men nu orkar jag inte mer haha!

//Carro


Kommentarer
Postat av: Amanda ❤

du får ta bilderna från min blogg om du vill skickar dom inte till din mail ok? http://LadyAmandas.blogg.se

2012-02-27 @ 20:03:00
URL: http://ladyamandas.blogg.se/
Postat av: Anna Adielsson

jag har dom ridstövlarna (Pioneerna) de är skiiiit sköna att rida i! plus att dom är mjuka i lädret/skinnet så man behöver inte gå in dom så länge! :)

2012-02-27 @ 22:06:44
Postat av: Elin

vi köpte också kingsland till ett väldigt bra pris, alltid bra med strumpor haha ;)

2012-02-28 @ 17:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0