Snö..

Okej, nu vet att jag har sagt att jag älskar snö?
Mm.. Inte såhär sent på vintern riktigt, alltså jag älskar snö men inte när den kommer och förstör! Ska egentligen till GFRK o hoppa för Björne idag, men blir nog inte mycket med de! För jag tror inte vå vågar köra Ninja när de är såhär mycker snö ute på vägarna, ska kolla med mamma först innan jag vet hur vi gör, men känns lite riskie! Även om vi har en boogie med dubbdäck så vet man ju inte, dock är de säkert plogat ute på stora vägarna, men vi får se! Hoppas på ett mirakel så snön är borta om 2 timmar, men oddsen slår inte i taket direkt! ;)

//Carro

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0