Söndag morgon, uppe med tuppen!

Halloj, jag är upp med tuppen idag!
Endast för o hinna med och andas med allt som är o göra haha! Dock är de ju självvalt de mesta, så kan inte gnälla på de! :)

Sitter just nu o käkar frukost, en skål med Special K! Om en stund bär det av upp till stallet för o rida bägge hästarna, innan 13.00! Eller ja helst lite innan de till o med för jag har träning med gymkhana laget kl 13, och innan dess måste jag ju hinna göra i ordning Sophie, och ta upp henne till ridhuset! Nåja, de ska nog gå! :)

Idag blir de nog lite hinder med P, längesen han hoppade nu. I torsdags skutta vi över 2 sockerbitar som stod framme, dock klassar jag inte de som hoppning riktigt! Haha.. ;) Ninja sa få ta de lugnt om de är möjligt med den damen. För att hon vart så himla taggad igår och typ resten av veckan också så behöver verligen hitta harmoni idag, har funderat på o testa o tömköra henne ett tag, kanske blir idag?

Gjorde de med Bacardi väldigt mycket en period, och de blev verkligen mycket bättre! Dock var han super lyhörd på min röst och väldigt känslig för hjälperna så de var ju mycket enklare på honom än vad jag räknar med att de ska vara på Ninja, men måste vara värt ett försök! Vill ha bättre pli på henne från marken också, detta kanske hjälper? Vi får se! Ni får veta mer senare i eftermiddag för nu har jag sjuuuukt bråttom!

Puss o Kram!

//Caroline

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0