Starlight's Maya Sommaren 2010

Jag o Maya, förra sommaren då jag precis hade köpt henne.
Ursäkta min bedrövliga sits ;)










Har som sagt precis fått henne här så rider med min ponnys sadel ;) 16"
Gulligt ponnyschabrak, och världens sämsta mathning mellan brunt o svart, vilket jag egentligen avskyr, men men de får ni stå ut med! Haha

Starlight's Maya, är ett fullblod på 160 cm född 2003 i Maj om jag inte minns fel, efter Moto-Starlight o Jump Ahead - Double Jump.
Fin tjej som inte direkt uppförde sig på tävling i början (ramlade av vår första tävling-haha) men efter hand var hon jättefin och precis innan jag sålde henne blev vi 2a placerade i en 110 cm på Råda RK !
Verkligen världens pärla! En häst jag saknar många gånger :)

//Carro


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Vad ni två är fina! Gud va jag önskar att jag kunde se lika fin ut med Maya som ni två gör tillsammans!

Va glad jag är att du gav mig möjligheten att få lära känna henne och rida henne, kan nog aldrig tacka dig tillräckligt ;) <3

2012-02-03 @ 20:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0