Torsdag

Torsdag idag, och mycket o göra som vanligt!
Jobba, rida båda hästarna, Ninja ska få massage o akupunktur, sedan träning på kvällen.. Pust! Kommer minst sagt o bli en hektiskt dag, men men vad gör man inte för o få uppleva guldstunderna med sina hästar!

Börjar dra ihop sig nu, i övermorgon kommer första klicken av lag hit till alleby, och idag är vår näst sista träning innan de är dags (om man räknar bort den korta stunden vi får träna på scandinavium på tisdag) på söndag har vi sista riktiga och de är faktiskt lite pirrigt. Första året jag var med var de ju givetvis nervöst men de senaste åren har jag inte vart nervös ett dugg, men i år är de faktiskt riktigt pirrigt! :)

Tycker nervositet hör till, de gör de hela lite mer spännande, och jag vet ju att huvudsaken är att jag går in o har roligt, roligare än aldrig förr! :) Känns dock som vi går in med ett starkt lag så blir säkert en rolig kamp i år! :)
hejja sverige!

Hmm nää, nu måste jag jobba! Min favorit på jobbet är sjukskriven från o med idag så blir tungt o jobba utan henne! Hoppas hon kryar på sig snabbt! Kramar till henne o er!

//Caroline

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0