Träning för Björne Carlsson

Idag blir de träning för Björne igen, gött! Behöver verkligen de!
United var gött laddad igår när jag red hemma i manegen så hoppas hon har dämpat sig en aning idag, risken är väl inte överhängande, helst inte när de är hoppa vi ska göra.. Men man kan ju alltid hoppas haha!

Jag är verkligen supertaggad inför tävlingsäsongen nu, ska kämpa järnet och jag har verkligen lagt upp ett ar ordentliga milstolpar för mig själv nu när gymkhanan är lämnad i dåtid.. Åtminstone i nuläget och ja i nuläget ser de ju ut o bli så för gott men man vet aldrig! Mer om de ser ni i ett inlägg senare i eftermiddag då jag skriver lite om hur de känns o lämna allting bakom sig och alla de nya dörrar som ska öppnas osv..

Nu ska jag i vart fall upp till stallet! Puss på er!

//Carro

                                  
                                  Bild från förra träningen för Björne Carlsson.
                                  Foto: Anna Nord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0