Utvärderar GHS

Tänkte skriva lite om helgen, och försöka utvärdera lite..

Fredag, sjukt nervös och lite stressad över o vara nervös! Visst gick de ganska bra för oss på fredagen ändå, blev 2a 2 poäng bakom Shropshire. 2 fel från min sida, fick ta ett varv runt skräpet och ett varv runt sockspannen då Sophie försökte springa över den, haha! Inga andra missar, så de kändes helt okej! Vart såklart mest nöjd med muggflytten min absoluta favoritgren! Så himla kul! :) Rätt dåligt med folk på läkaren jämfört med de andra dagarna! Men de är ju alltid skönt med lite mindre publik första dagen! I o med alla nerver som sprallar omkring i magen! :)

Lördag, Ingen bra dag i de stora hela, jag gjorde själv mitt bästa heat på hela helgen, inga missar! Men tyvärr blev de väldigt lite poäng och vi blev 4a för dagen, låg fortfarande 2a totalt lyckligtvis men blev desto större glapp till första platsen, i nuläget låg vi 8 poäng efter Shropshire.. Vi hade helt enkelt ingen bra dag och sådant kommer ju ibland, tyvärr.

Söndag, Bättre dag, började tyvärr med en miss i muggflytt.. Crap! Men jobbade sedan på och vi fick ihop rätt bra poäng, när de var 2 grenar kvar låg vi endast 1 poäng bakom Shropshire, dessa 2 grenar gick sådär. Tror de var en växlingsmiss i bägge? Minns inte helt o hållet men vi slutade på en andra plats efter en riktigt bra fight! Rätt bra dag ändå! Kul tävling, och lite sorglig prisutdelning för min del! Aja, så är de ju!

Puss //Carro


Bild: Ida Rolandsson, tack för dina bilder Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0