Vad händer Sverige?

De är ju inte vinter längre iallafall, men de här regnet som går i sidled utanför fönstret? Vet inte om jag tycker de är mycket bättre faktiskt.... Men men dagarna ska väl rulla på för de hoppas jag, är ju som sagt var HORSE SHOW veckan, så man ska inte klaga oavsett väder!

Dagen består utav ridning av mina båda underbara små hästisar! Har också hand om Sophie, mamma sa precis att hon mockat hos henne! Ibland gör små saker en bara så superglad haha, oerhört tacksam o slippa mocka 4 boxar då jag ska mocka hos Jennys häst Bulan också. Anyways, ska gå en promenad med Sophie, om vädret skärper till sig, och dom andra 2 ska hårdslipas, måste försöka rida riktigt ordentligt dessa dagarna som jag faktiskt rider denna veckan, eftersom jag förmodligen inte kommer hinna rida så fasligt mycet tyvärr!

Tycker inte om att mina hästar vilar för mycket, men denna veckan finns de inte mycket o göra faktiskt, önska ibland att jag kunde klona mig med de går inte. De svåra är ju att be någon om hjälp också, eftersom alla andra också är på Horse Show... Typiskt! Men de får gå ändå!

Ikväll har vi pubafton, detta är tradition att ha under Scandinavium veckan här på alleby, sjukt härligt när alla gymhanamänniskor samlas och har de sjukt trevligt tillsammans med dans, musik o party! Blir faktiskt sällan bättre än så, de är verkligen sjukt goa människor de går inte o undvika. Tror faktiskt britter är gladare och socialare människor än svenskar.. haha! Men vad vet jag :)!

Kram på er! Hörs väl lite senare! :)

//Carro

                               
Suddig bild, Men här har ni Sophie från träningen på Scandinavium igår, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0