Vidrigt!!!!

Man ser filmer på youtube och bilder i bloggar och på hemsidor som får en att vilja kräkas! Hur fan kan människor vara så äckligt vidriga?
Djur är de mest försvarslösa som finns, och dom är dessutom väldigt oförstående, så varför i hela fridens namn misshandlar man dom eller dom råa idioterna som våldtar djur?
VAD ÄR PROBLEMET?

Jag kan inte för mitt liv fatta hur man kan behandla ett djur på ett sådant respektlöst sett! Svaga människor som går på djur, de måste de vara! Man ska inte misshandla någon eller våldta någon överhuvudtaget, men om nu dessa vidriga varelser (vill helst inte änns kalla dom människor) ska hålla på på detta viset så kanske man ÅTMINSTONE kan gör de mot någon som kan försvara sig, eller är det för läskigt?
Svaga vidriga varelser! Jag skulle vilja ha död på dom varenda en!!
Ex, du skaffar en häst - ställer in den i en box, ja då kan den ju givetvid inte skaffa mat på egen hand så du får ju mata den? Ganska uppenbart, men nää varför? Då måste ta hand om dens hovar för de slits inte i en box, men nää varför? HUR I HELA TUSAN TÄNKER NI?!

Jag vet att detta aldrig kommer och försvinna, eller heller bli bättre för människor blir värre o värre.. Men jag hoppas att man någon gång kan bringa fram ett budskap så de tänds en lampa hos någon en vacker dag.. Men jag räknar inte med de..

Dock kan vi, och ni som inte behandlar ert djur på detta sättet börja tänka oss o er för! Sluta gnäll för att någon är ett par centimeter för lång för sin ponny, sluta gnäll för att ni tycker dom rider lite för fort, sluta gnäll på småsaker och ta tag i de större problemen, ser ni någon vanvårda sin häst eller något annat djur ring djurskyddnämnden, de är de minsta ni kan göra. De är eran skyldighet.  De kommer jag göra om jag någonsin behöver se något så hemskt i verkligheten...

Varnar för hemska bilder till känsliga läsare.
















//Carro


Kommentarer
Postat av: Elin

Fyfan, jag mår sjukt illa och dåligt när jag bara tänker på de..

Fattar inte hur man kan göra något sånt mot ett djur?!?

Håller med dig dom borde dö allihop!!!!!!!!!!!

2012-02-16 @ 16:33:18
Postat av: Mathilda Efraimsson

Nehe fyfan om jag bara skulle få veta vem såm gjorde detta mot dessa djuren dem kommer att få DÖ!!!!!!!!! Asså stakars dem. Man kan inte bethandla dem så. Det är ju endåsa tack vare dem vi lever. Igentligen så kan jag kenna ibland att jag vill vara vgitarian! Vedigt bra taxt Carro varenda ord är sant.

2012-02-16 @ 17:00:50
URL: http://mathildaefraimssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0