Visste ni att...

  • Jag varje gång innan jag går in på banan nynnar på en speciell låt? Vilken låt detta är kommer jag inte att avslöja förän min karriär som tävlingsryttare är över, känns som att den kommer tappa sin effekt på mig då.
  • Jag tycker att låtar på svenska är det absolut bästa som finns?
  • Jag fyller 18 år den 28nde mars, och hoppas på att ta mitt körkort inom den närmsta veckan efter det?
  • Misti har stått och tävlats av den kände Jacob Hellström?...
  • ... Men att hon verkligen inte trivdes där och blev tillbaka skickad efter att ha slängt av ett antal olika beridare?
  • Det på torsdag var ett år sedan jag ramlade av och skadade ryggen?


    Jacob Hellström under Falsterbo Horseshow i somras (Dock är det inte Misti han rider på här)

    / Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0