2012...?

Hej allihopa! 
Håller fortfarande på att återhämta mig efter gårdagens galna påhitt, och har därför inte riktigt hittat motivationen att blogga idag. Men Caroline har iallafall hållt er uppdaterade, snacka om teamwork!

Känns fortfarande himla ovant att skriva 2012. Men om det stämmer att man avslutar året som man påbörjar det, så kommer jag att avsluta nästa år på topp. Mitt nyårsfirande har varit helt fantastiskt med några av mina närmaste vänner. Bättre än så kan man inte ha det.

Jag har faktiskt lyckats klura ut några nyårslöften som jag tänkte dela med mig av till er, nyårslöften som har väldigt mycket och göra med min framtid. Har flera gånger försökt mig på såkallade "nyttighetslöften" där jag lovar mig själv att börja träna, sluta festa osv - men det funkar helt enkelt inte. Jag hoppas dock att jag ska kunna uppfylla dessa löften.

* Starta 120 cm på Misti.
* Komma in på Universitetet.
* Flytta ifrån Göteborg.

Har ni några nyårslöften? Berätta gärna!

/ Therese

Kommentarer
Postat av: evelinaa'

Ska du lämna oss på Alleby? :(

2012-01-01 @ 20:31:16
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: Josefine

men vfr flytta??

skulle vara synd om du lämnar alleby :(

2012-01-01 @ 20:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0