Äntligen torsdag?

Jag vet inte om de är riktigt rätt egentligen säger man ju äntligen fredag! Fast personligen har jag alltid gillat torsdagar. Man vet liksom att de snart är helg, plus att torsdagar har liksom bara alltid varit en härlig dag! Kan nog inte förklara varför haha!

Idag är de torsdag iallafall! Och jag har en vanlig dag framför mig. Ska också ha gymkhanaträningen för småtjejerna ikväll som vi kallar dom! ;) Detta är då allebys andra-lag. Dom är skitduktiga, men blir lite nervösa emellanåt när Nisse tränar dom.. Men de tar sig! :)

Som ni vet är de min tur att träna på söndag.. Some comeback.. Nåja!

Dags att göra lite nytta! See ya later guys! Puss o kram
//Carro


Kommentarer
Postat av: karolina

är det din häst på bilden? :)

2012-01-19 @ 13:57:06
Postat av: Anna

Fina fina Sophie <3

2012-01-19 @ 16:19:04
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/
Postat av: Carro

Karolina, nja, asså typ mamma o min plastpappa äger henne! :)

2012-01-20 @ 11:29:18
URL: http://tacc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0