Aotsh!

Har haft gymkhanaträning idag, gick helt okej! Verkligen ett bra lag med bra ryttare o hästar! Sjukt kul! Vi har beställt svin snygga tröjor från ridsportförbundet också! Eller ja, Ulle beställer (; !! Hade dock ett litet missöde på träningen idag, bild visas längst ner i inlägget! (; haha! Gör rätt ont när sånt händer, men nu svider de bara lite (:!! Hihi.. Ska snart duscha, efter de kommer inlägg från hoppträningarna på Alleby idag, måste bara redigera dom o de kan ju ta lite tid! :) men de kommer! Jag har bara vart fotograf idag inte hoppat själv :) men skriver mer sen, så jobbigt att skriva på telefonen :)! Puss

//Carro


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Vad hände? Jag har själv ett sånt sår på mitt ben fast inte riktigt så stort så jag vet hur de känns ;)

2012-01-29 @ 19:41:14
Postat av: Matilda :)

aaaj!!! :/

2012-01-29 @ 21:10:40
URL: http://matildaternrud.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha de gör du nog inte just den här gången elin ;)

Sophie sprang in i tunnan så mitt ben skrapades rätt gött mot den ;) gör rätt ont, och de är möe svullet också..

2012-01-29 @ 21:48:02
URL: http://tacc.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Aha nej då gör jag de nog inte nej ;) jag kliade upp mitt skinn för de satt kvar klister efter ett stort plåster efter ett annat sår, och de klistret kliade så mycket så aa skinnet försvann :p de sved bara ett litet tag och nu bara om jag stöter emot de ordentligt ;)

Ajj, hoppas de blir bättre iaf :)

2012-01-29 @ 22:46:43
Postat av: Mathilda Efraimsson

Oj aj skulle skälv inte vilja ha det dära såret. Jag som får ont av att få såna dära sår, om ni har haft jumopa så kanske man slenger/ramlar så glider man och det blir rött och så svider det som atan.

Ha det gött.

2012-01-30 @ 19:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0