Back to reality

Idag börjar lektionerna på vår ridskola igen, trots att mamma o co är i Thailand så är de bara o stå i.. Alltså tillbaka till verkligheten efter juluppehållet! Jag älskar julen sååå mycket, de är sån ruggig mysfaktor! Därav är jag också en av dom som avskyr när den åker ut, slänga ut granen slänga bort adventsljusstakarna o all de där.. Ush, nää så tråkigt! Jag menar från de att julen åker ut tills dess att våren kommer är de ju bara grått o tråkigt överallt? Främst nu när de tydligen vägrar komma någon snö.. Nåja!

Får vara nöjd som de är för igår så bokade vi boende i Trysil, HELT AWESOME!! :)
Jag längtar så jag kan spricka, vi hade de så sjukt roligt förra året kommer o bli svårt o toppa! Men har alltid kul med min vän Thulin så fel går de knappast! Jobbigaste delen med o åka bort är att man måste hitta någon som tar hand om hästarna och någon som man kan lita på också! Jag är så nojjig o åka ifrån mina små tuffsungar vill inte att något ska bli fel liksom, är lite av en perfektionist, ryktar nästan varje dag och spolar benen o sånt.. Allt måste bli gjort o på samma sätt med.. Äsch, jag får helt enkelt lära mig o hantera de, värst på sommaren faktiskt när dom går på bete, då händer de lätt olyckor, så nee de är jobbigt. Men som sagt jag blir bättre o bättre på de hoppas jag! :)

Nu ska jag upp till stallet o rida prinsen, hoppas han är lite trött idag efter löshoppningen igår! :)
See ya later! Puss o Kram!

/Caroline


Kommentarer
Postat av: Hanne

Han är ju inte liten alltså, hästen! :-) Himla vacker!

Skulle du kunna slänga upp lite hoppövningar för oss fega som inte hoppar högt (!) och som inte vill krångla till det? :)

2012-01-07 @ 20:20:13
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0