Chill

 

Sitter nu hemma hos pappa o har ätit kvällsmat o kollat på tv en stund, bara slappat! Så skönt o rymma iväg till pappa ibland, släppa allt vad hästar heter några timmar, bara glömma allt drama på stallet och få koppla av! Och först nu när jag gör de som jag känner hur trött jag faktiskt är! Ouff, ska snart krypa i säng trots att klockan inte änns är 9 !! Haha, nåja är man trött så är man!

Först ska jag fixa lite roliga inlägg tills imorgon då jag har fullt upp hela dagen imorgon, såvida jag inte blir sjuk vill säga, känner mig rätt hängig, hoppas bara de är trötthet men vi får se..

Har iaf fixat så P o Ninja blir omhändertagna när jag är i Trysil v.6, känns skönt! Nu ska jag bara hitta på lite roliga tidsinställda som ni kan få läsa under den veckan, några önskemål? ;)

Puss o Kram

//Carro

Fick denna bilden av Michelle idag, jag o Peppe för typ 2 årsen :) <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0