Claes Peterzén

I helgen smäller de, för då är det äntligen dags för träningshelg för Claes Peterzén. Ninja stod ju inte änns en vecka och var ju inget halt eller så, och svullnaden är nu borta nästan helt o hållet sen ett par dagar tillbaka så hon får vara med i helgen trots allt.. Trodde verkligen jag skulle missa de, räknade helt o hållet med o få nöja mig att vara fotograf, men så blev inte fallet.. Eller ja just nu är hon ju frisk så vi får hoppas inget händer så jag kan vara med nu när de rättade till sig så bra! :) wieee!!

Claes är ju som Therese sagt redan Mistis uppfödare och var här o hade kurs för några månader sen för oss, SUPERKUL, riktigt rolig tränare med mycket erfarenhet o glöd! Blev glad av o rida för honom för han kunde liksom skratta o skojja också, inte vara yberseriös hela tiden. Och de tycker jag är viktigt, att en tränare är glad o positiv så man vågar slappna av liksom.

Första intrycket, mitt första intryck av Claes när han hade ponnygruppen innan oss i höstas var att han var lite sur, sträng och väldigt tyst.. För de var så de såg ut! Men tänk vad fel ett första intryck kan vara, han var glad, lättsam, lagom sträng kanske nästan lite mer åt de snälla hållet och pratglad! Härligt när man märkte de kan jag säga! Lättnad ;)

Well, lovar att berätta mer utförligt om kursen både på lördag o söndag! Och om jag kanske då ändrat mig åsikt om claes, även om jag inte tror de! :P

Puss

//Caroline


Kommentarer
Postat av: Camilla :)

Gud, vad vacker bild på er! :) <3

2012-01-11 @ 19:56:39
Postat av: Maria♥

Hej! jag har en fråga och det skulle vara jätte kul om du kunde svara så gått du kan!(:



Min fråga är då om du har något tips till mig hur jag ska göra dom dagarna då Coco är väldigt pigg och jag ska galoppera, för hon kan bli lite stutsig och ibland lite stark (och springa fort haha). Så tycker det kan bli lite svårt att veta hur man sak göra i den sitvationen för driver jag fram så får jag inte tillbaka henne i normal galopp!haha :P ( som du kanske såg idag! xD )



Jätte tacksam för svar!♥

2012-01-11 @ 20:25:14
URL: http://ponnyfotografernaa.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Åå vilken fin bild! :D

2012-01-11 @ 21:47:14
Postat av: Fanny Fransson

Hej:)! Äger du fortfarande Polo? Kramkram Fanny :):) !

2012-01-11 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0