Dagen

Heej, nu är jag hemma och har lite tid över! Sitter i mitt rum och kollar på One Tree Hill (chock visst? ;) ) med min bästa vän Olivia Pyk! Great! Blir faktiskt inte mycket bättre.

Ni undrar säkert hur de är med Ninja, och jag kan tala om att benet fortfarande är rejält svullet, men de ser bättre ut för svullnaden har vandrat neråt på något sätt, nåja får fortsätta spola de med kallt vatten några gånger även imorgon, ser de inte bättre ut på torsdag så åker vi till Ale, mest för o vara på den säkra sidan!
Men i nuläget hoppas jag givetvis att hon ska bli bättre så jag slipper åka in och slipper vara orolig!
Ush, lilla snäckan, man känner sig så galet maktlös när änns häst eller djur överhuvudtaget är skadat eller sjukt, man kan ju liksom inte fråga dom vad som är fel o vad som gör ont?
Riktigt uselt.. Men men, man gör ju allt för dom små liven så de borde bli bra till slut, hoppas de iallafall!

Hmm, har inte så mycket mer o skriva om min dag, vädret har vart spännande, Patriks har Christel ridit idag o han verkar ha skött sig, såå jaa.. Rätt chill dag ändå för min skull! Känns som man förtjänar sådana dagar emellanåt.. ;)

Pusspuss
/Caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0