Dagens Ridpass

Red dressyr på prinsen idag, åh tusan! Han var så himla fin, blir lycklig när han är så duktig! Han har verkligen stärkt sig, byggt nackmusler och orkar sammarbeta så mycket mer nu än tidigare! De är som en dröm o sitta på honom när han är som han var idag! Min bästa kille! Jobbade mycket med ställning o raktriktning, volt till fyrkantspår o sedan in på volt igen, han kan ofta vara lite stel i vänstersidan, men de lossnade bra idag efter mina små "övinngar", funkade riktigt bra! Man kan inget annat än o älska den hästen, han är så galet personlig, same goes med Ninja, men Patriks har liksom funnits i mitt liv längre jag har hunnit ta till mig honom på ett annat sätt, Även om Ninja växer in på mitt hjärta sååå mycket mer för varje dag som går.. Kan bara säga att jag älskar dom, mer än vad som är möjligt tror jag!

För övrigt så var Ninjas ben myyycket bättre idag, härligt! Ska börja skritta henne imorgon, längtar redan! Wiho :)
Min lilla sessa hon kommer vara skogstokig o börja rida på nu efter boxvila o skit haha, men får hoppas att de går bra, hon är ju oftast väldigt snäll åtmintone! :)

//Caroline


Runt gräspaddocken efter dagens ridpass, SNYGGVE!


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Va skönt att hennes ben blev bättre! :)

2012-01-07 @ 19:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0