Dags för gymkhana igen..

Jahopp.. Nu är tiden kommen när jag ska börja träna gymkhana igen, är inte gjort sen november då vi hade lag sm!

Härligt.. Eller? Alltså givetvis tycker jag de är sjukt kul o rida in på Scandinavium, finns inget bättre. MEN, träna gymkhana är så tråkigt just nu. Är typ bara kul med Johanna. (Johanna red jag med när vi vann par SM i höst 2011) vi har ridit ihop så länge jag kan minnas och finns ingen roligare människa att rida med på denna jord!

Anyway, på söndag börjar vi träna inför Scandinavium och jag är sjukt opepp.. Blir nog bättre på plats! Men kommer sakna Johanna som inte är med i laget i år.. Aja, dags o jobba! Puss på er!

// Carro


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Fina polo och dig! :)

2012-01-18 @ 20:48:46
Postat av: pelli

Hur ser tävlingarna ut på Alleby under våren? Kan inte ni skriva det i ett inlägg om ni vet..? (:

2012-01-19 @ 02:21:02
URL: http://pellikarlsdotter.devote.se
Postat av: Amanda

Vilka ska vara med i laget? :)

2012-01-19 @ 11:19:09
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0