Dimma

Hej allihopa!
Fy vilken tråkig dag. 
Dimman ligger tungt över hela Göteborg, och tack vare allt biologiplugg även tungt över min hjärna. Känner ingen lust eller ork att göra någonting alls idag faktiskt, bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. Men jag har lovat Yvette att hjälpa till när en sadelprovare kommer och tittar ut en ny sadel till hennes Artano, och självklart står även Misti och väntar på mig i stallet.

Hade tänkt att prova det nya bettet lite mer idag, red på det en stund igår men 95 % av passet bestod av skritt eftersom hon har vilat ett par dagar. Hon kändes riktigt käck igår iallafall, lyssnade bra och accepterade bettet. Traven ska vi dock inte prata om, hon var helt tokig! Så jag gav upp, hoppade av och tog in henne i stallet. Haha. Får hoppas att hon är lite mer sammarbetsvillig idag...

Vi hörs senare i eftermiddag!

/ Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0