DK pony cup

Lite utkast, inte alla bilder men några stycken iallafall!
Sofia & Chack Matt, Hålta

Fredrik o Buzan, Hålta

Jag, Fredrik o Sofia, Hålta

Johanna o Andy, Alleby

Erika o Mr Polo, Alleby

Johanna o Andy, Alleby

Erika o Polo, Alleby

Kim o Castor, Sverige

Olivia o Melde, Alleby

Jack o Silver (tror jag den hette), Monmouthshire

Eva o Gipsy, Sverige

Johanna o Andy, Alleby

Nathalie o Flogging Molly, Alleby

Jag o Chack Matt, Hålta

Josefin o Baby, Sverige


Alla namnade bilder har jag fotat o redigerat, alla onamnade bilder har min mamma fotat o jag redigerat! :)

Jag rider normalt sett för Alleby Ridklubb eller Sverige, och Nathalie på Flogging Molly brukar rida för landvetter RS, men på dk pony cup hade vi väldigt mixade lag! Massa strul som inte jag orkar sitta här o skriva ner! ;) hihi..

Puss o Kram

//Caroline


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Jättefina bilder verkligen!! :)

2012-01-22 @ 21:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0