En ny dag!

Godmorgon allihopa!
Älskar att vakna på morgonen och inse att jag har en hel dag framför mig, utan massa måsten och slit. 
Visst är det skönt att bara få ha dagar när man gör precis det man känner för ibland?

Idag står massa roliga saker på schemat, jag har bland annat fått i uppgift att hoppa lite på en häst i stallet som heter Artano. Detta ska bli riktigt roligt, och jag känner mig otroligt hedrad över att bli tillfrågad att göra detta. Lovar att slänga upp en utvärdering om passet senare, och förhoppningsvis även lite bilder!

Idag ska jag även försöka våga mig upp i sadeln på Misti, som fortfarande sprudlar av överskottsenergi. Självmordsuppdrag? Vi får väl se hur det går. Antingen går det super eller åt helvete, finns ju tyvärr inget lagom med den här hästen.

Hör av mig i eftermiddag om jag överlever!

Har fixat lite tidsinställda inlägg åt er sålänge, så håll er uppdaterade!

/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0