Frågestund part III

1: Vad är det pinsamaste ni har gjort?
Oj svår fråga, minns inte riktigt..  Haha gråtit på storbilden i Scandinavium, som sedan också sändes i tv.. Gött! Haha..

2: Hur tänker ni när ni köpte era hästar och vad gjorde att ni valde just dom? ;)
Väljer alltid hästar med känsla, köper häst som jag trivs o rida, som känns som mig, eller liksom, dom ska vara en "Carro-häst", de ska vara kul o rida dom, så man verkligen kan se sig själv rida hästen varje dag framöver liksom.. Jag valde Ninja för att hon hade sån livsgnista o energi, något jag älskar! O Patriks av samma anledning, plus hans galna hoppförmåga, hästen hoppar så galet bra! :)

3: Har ni något tips hur man hittar en medryttar häst?? :)
Tror de är lättast o hitta på kontakter, kolla även hastnet o andra sidor! Folk letar medryttare där hela tiden! :)


Tack för dina frågor Maria!

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0