Frågor o svar

Hej!
Jag o Therese blev frågade idag om vi tävlat JSM eller har en tanke på o tävla sm i framtiden?

Mitt svar på detta är att jag har tävlat Junior SM men endast i gymkhana, alltså inte i hoppning.. Tyvärr!
Självklart är det ett framtida mål o starta SM i hoppning, en av dom stora drömmarna givetvis, men har ju långt kvar till dess men kommer inte sluta kämpa för de! :)

Frågade också, hur ser en vanlig "rycka" ut i stallet?

Gissar att du menar vanlig dag typ? Min vanliga dag i stallet är rätt basic, kommer dit mockar, tar in från hagen, spolar benen om de behövs, borstar känner över hästen o gör den i ordning, rider sedan ett pass olika olika dagar givetvis, pysslar om efteråt borstar av o liknande, har vi ridit hårt vart o tränat eller tävlat så kylgelar jag alltid benen, eller tar liniment för att som inte ska bli svullna eller så ifall de är några överansträngningar! Avslutar med o slänga på pyjamasen och ge berfor innan jag sticket hem! :) Som sagt, väldigt basic.. Träningar ser givetvis lite annorlunda ut om vi åker iväg och så vidare, mer o förbereda packa ihop, lasta o så!

//Carro

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för ditt svar, snabbt verkligen ;D

hoppas ni båda kan tväla sm snart, tror ni kan de snart, jag hoppas på det :D

jag glömde några frågor :P

hur är era stall vänner, alltså har alla egna hästar? tävlar dom på eran nivå också? ?

kan ni inte berätta lite om de stallet era hästar står i? är de vid Alle by? sist men inte mist, berätta lite om alleby? TAAACK :D

2012-01-02 @ 21:40:32
Postat av: Carro

Hej Nina, absolut! De gör jag gärna, är de okej om de kommer upp som tidsinställt imorgon? Vill inte ha 2 lika inlägg på samma dag ;)!

2012-01-02 @ 22:21:47
URL: http://tacc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0