Freeedaaaag!

Åh vad härligt med fredag!
Idag kommer mamma o Nisse hem om allt går som planerat också, sååå skönt, jag ska ha en slapphelg! Bara gotta mig hemma framför tvn, har ett åsiktsinlägg planerat till er senare ikväll/eftermiddag o de vill ni väl inte missa? :) Blir nog riktigt mycket uppdatering i helgen om jag bara chillar hemma, så håll er vakna! :)

Beccis ska ju tävla Patriks på söndag förhoppningsvis också, hon är anmäld som reserv, men får hon plats så åker vi på söndag, och då ska jag ta kort på henne o min vacka snygga häst P! Bilder från förra helgen utlovas också så ni har massor o kolla på här under helgen, gott va? ;)

Nää nu ska jag se om jag klarar o röra mig med min rygg idag, går de så blir de arbete! Puss o Kram!

//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0