gäsp...

Rackarns, idag är jag riktigt trött! Försov mig lite imorse, hann i tid till de jag skulle ändå men de är ju inte så kul o vakna med stressen i halsgropen! Vakna iaf av att min underbara mamma ringde o ville kolla så vi var okej, hon är bäst! :) Saknar dom väldigt mycket och de är långt kvar tills dom kommer hem, men de är väl bara o härda ut I guess, vad ska man annars göra! ;) Är iallafall oerhört trött idag, men de är nog bra för då kan jag komma i säng i tid idag! Så jag slipper försova mig imorgon! :P

Ninja var mycket bättre idag, galopperade lite och då blev hon glad! Var jättego i galoppen! Var dock påväg o trilla av vid ett tillfälle, riktigt nära haha! Jossan hade lagt sin jacka på en sockerbit i hörnet, o den hade ju inte legat där tidigare så de var riktigt farligt när vi galoppera att hon var tvungen o kasta sig in på mitten av ridhuset typ haha.. Då var jag inte långt borta från o åka.. hehe! Men de gick bra, och som sagt hon gick mycket bättre än igår, dock tjaffsig mot bettet idag också.. Vi får se hur de löser sig! :)

Puss o Kram

//Caroline

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0