GHS

Snart är de dags för årets mest fantastiska dagar, nämligen Göteborg Horse Show. Har inte köpt några biljetter, men är ju med o rider så har sånt där ryttarkort eller vad de nu kallas. Verkar bli mitt sista år, så hoppas på ert stöd från läktarkanterna! ;) Vad gillar ni bäst med GHS läsare? Personliga favoriten är hoppningen, helst KRAFFT CUP, när de är så unga ryttare som går in o visar upp sina starka talanger. Förut var de gymkhanan utan tvekan, men kan inte välja de nu eftersom jag vart med o ridit de senate 4 året ;)!

Vill verkligen utnyttja GHS till fullo i år, kunna se massa hoppning o hinna spendera massor med tid på mässan! Favorit nr 2! Eurohorse, dom har så mycket o bjuda på och de är ju som o gå i en sjuuukt stor ridsportsbutik, blir inte mycket bättre än då, eller hur? haha.. Well... Hejja på mig i februari, please? ;)

//Caroline

          

Kommentarer
Postat av: josefine berg

Min favorit är gymkhanan, spännande och såå roligt att kolla på! Sen blir det så bra "stämning" i manegen under gymkhanan med :)!

2012-01-10 @ 19:33:14
URL: http://yossi.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Jag älskar att kolla på hoppningen! Fast de gör nof alla som älskar att hoppa själva ;) men sen är de såklart gymkhanan, VI SKA HEJA FRAM ER TILL SEGER! ;D stort lycka till carro!! :D



Det andra är också så klart kul att se på!

Och messan är ju också en höjdpunkt!!! Om du ser mig på messan detta året, skräm mig inte iår då ;)

2012-01-10 @ 20:06:51
Postat av: Helena P

Jag ska skrika mig hes... som varje GBG Horse Show! haha! ska göra som Elin, Heja fram er till seger!

Good Luck!<3

2012-01-10 @ 23:36:41
URL: http://ponnyfotografenraa.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Jag kommer på lördag och söndag förmiddag så jag kan se er

2012-01-11 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0