Gick sådär..

Min rygg kände inte som jag, den hade alltså många protester mot att gå o stå o röra sig överhuvudtaget.. KUL! Så nu ligger jag i sängläge, ska ha Therese knattelektion kvart i 4, kommer ta mig minst en kvart o gå till bilen så får börja jobba mig ur sängen om en timme i varje fall! Haha.. Shit, har bara mer o mer ont också, trodde de skulle bli bättre o bättre.. Så mycket för o försöka göra en god gärning o bonka runt ridskoleponnysar lite för barnen ska slippa ramla av så mycket. Hmm, får nog ge de några försök till på ponny kräket! Så fort ryggen är på bättringsväg så får han lida lite till, även om de innebär att jag åker in i väggen ytterligare ett par ggr!!

hehe, men nu vet ni iallafall att jag kommer se ut som en sengångare de närmaste dagarna! ;)
Hehe well, anyway - Dags o försöka få på sig normala kläder o satsa på o vara på alleby till halv 4 så har jag en kvart på mig o ta mig bort till ridhuset också! ;) Haha.. Puss o Kram!

Åsiktsinlägget är tidsinställt och kommer upp senare ikväll!

//Carro


Kan tänka mig att de såg ut ungefär såhär haha, fast med en vägg jämte! ;)


Kommentarer
Postat av: Mathilda:)

Carro det var lite roligt när du sat o ryckte med tyglarna på det setet efter andra gången som du ramlade av.

2012-01-20 @ 14:47:06
URL: http://mathildaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha vilken häst? :P

2012-01-20 @ 17:26:30
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Jag har ingen jättestor erfarenhet, men jag noterade att lille ponnyn har en stor, fet jätteräv bakom varje öra, han var oerhört duktig på att få av dej! Credit både till dej och honom! ;-)

2012-01-20 @ 20:27:04
Postat av: Carro

Hehe tack Lisbeth! ;) Och ohja de har han!!



Jessica, Harry

2012-01-20 @ 21:31:31
URL: http://tacc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0