God kväll!

Hej allihopa! Förlåt för dålig uppdatering idag, men har haft så himla mycket och göra.

Idag har varit både en bra och dålig dag, har fått riktigt mycket gjort iallafall så det känns ju rätt skönt.

Vi kan ju ta det dåliga först, Misti var tyvärr halt idag. Vet inte vad det kan vara som påverkar henne men hon har iallafall ont i det frambenet där hon har såret. Inte mycket halt alls men tillräckligt för att jag inte vill rida henne på ett par dagar. Ska ringa veterinär och rådgiva imorgon om vad jag ska göra med henne.

Men annars har det varit en bra dag, har bland annat varit på Tre Hästar och lämnat lite saker som jag ska sälja på deras begagnatavdelning. Hoppas på att få sålt det mesta, hade varit goa pengar att ha lagom till mässan detta året.
Just nu sitter jag och kikar på universitetsutbildningar, och jag blir galen på hur mycket det finns att välja på. Umeå? Lund? Uppsala? Örebro? Tankarna snurrar. Förhoppningsvis får jag en snilleblixt snart som talar om precis vad jag vill göra i framtiden...

Nu ska jag fortsätta googla runt lite, lovar bättre uppdatering imorgon!

/ T

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Vad är de du ska sälja? Kanske köper något om jag har användning för de ;) men kan inte ni ha en bloppis :D

2012-01-12 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0