Göteborg Horse Show

Snart smäller det! Endast 48 dagar kvar till årets höjdpunkt och igår köpte jag mina biljetter. Precis som de två senaste åren blev det Seriebiljetter, alltså biljetter till alla dagarna. Snacka om att jag kommer leva på Scandinavium!
Självklart kommer jag att vara där och supporta fina Caroline som ska vara med och representera Sverige i gymkhanan även i år. Visst kommer ni också vara med och stötta henne och Sveriges lag till seger?
Världscupen är något som jag ser fram emot väldigt mycket, och även young rider tävlingarna. Kan verkligen se mig själv galoppera omkring nere på banan med min fina Misti någon dag... Haha.

Mässan ser jag fram emot otroligt mycket också, och har redan skrivit upp ett par saker som jag har tänkt inhandla.

- Dyonträns
- Brun säkerhetsväst
- Gräddvitt Anna Scarpati tävlingsset (schabrak + huva)
- Orange Schockemöhle tävlingsset

Har ni något som står på eran shoppinglista? Och vilka dagar ska ni vara där kära läsare?

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Carro

Wieee, känns alltid bättre o ha mina underbara vänner som supportar mig på läktarn! <3

2012-01-06 @ 10:18:59
URL: http://tacc.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Klart! Vi ska hejja fram Sverige till seger!!!! :D

2012-01-06 @ 13:15:46
Postat av: Elin Olsson

Jag ska dit på lördagen :) och Carro skräm inte mig på messan iår igen ;)

2012-01-06 @ 13:16:58
Postat av: Annie Johansson

jag ska dit på lördagen :)

2012-01-06 @ 16:34:22
Postat av: Mathilda¤

Jag ska kolla där på Lördag.

2012-01-06 @ 19:12:10
URL: http://mathildaefraimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0