Gött!

Fick ju som sagt massage igår! Och de var såå gött, behövde de absolut och hon ville jag skulle komma tillbaka, för har tydligen massa skit kvar i nacken hon vill massera bort! Så blir väl att åka dit om ett kort tag igen! :)
Jag klagar inte på de! (;
Men shit vad yr jag var efteråt! Yr o vimsig haha, kände mig typ yrvaken som när man vaknar mitt i natten och inte vet varken ut eller in x)!! Haha, fick lite vatten o åkte sedan till stallet för o göra Ninjas foderspänner men var tvungen och dricka mer vatten för o känna mig som mig själv innan jag orkade gå ut i stallet haha!
Fast de var exakt samma sist jag fick massage men då idrottsmassage! Man blir tagen typ, men de är ju bara för att blodcirkulationen går igång något sjukt! :P
Well, upp o jobba nu! Stay tuned, tidsinställda förberedda! Puss o Kram! :)
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0