Gött!

 

Nu är dom hemma! Och så snöar de! :D
Blir inte mycket bättre :D!
Mamma o Nisse kom hem igår kväll, härligt! Allt blir liksom som vanligt igen, och de är så skönt. Man orkar inte med att dom är borta för länge för de är så mycket som händer då.. Folk tar sig friheter o gör saker de inte gjort om dom vart hemma, bland annat.. Nåja! Nu ska de nog bli bra hoppas jag :)!
Imorgon är de dags o träna gymkhana, jag kan inte göra några upphoppsgrenar med min rygg, men ska försöka mig på o träna iallafall! De är ju inte så långt kvar till Scandinavium nu så kanske börjar bli dax ;) hihi..
Hoppas Eva, Ulle o Kim kan ta sig hit nu bara med hästarna när de snöar så mycket! :(
De löser sig nog, men vill såklart inte att folk åker ut o med sina hästar i ovädret om de är en skaderisk! Hästarnas hälsa går ju först, träning är inte lika viktigt som de på långa vägar! :)
Anyway, mer update om de får ni imorgon, tror Michelle kommer o fotar också! Så får ni lite bilder imorgon också, hoppas ni gillat alla mina bildbomber de senaste dagarna, vet inte varför de blivit så många på en gång men de är alltid kul med bilder! :)
18 dagar till Trysil!
Puss o Kram!
//Carro

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0