Hemligheten

Hej på er!
Många frågar vad de är som är så hemligt vad är de som händer och vad är de jag ska göra? ;)
Haha, saken är den att de är liksom inget som ska ut i de öppna o bland folk som inte känner mig riktigt ordentligt ännu! Meeen! Jag lovar o tala om läget och vad de är som händer så fort de finns info att dela med sig av, när de finns lite säkrare fakta osv. Ni får helt enkelt bara hålla ut! Jag lovar att ni får veta först här på TACC, vart annars liksom! ;)

Anyway, jag älskar att ni är intresserade! O de kommer hända grejer, förr eller senare! Hoppas saker o ting löser sig till de bättre, pussar o kramar!

//Caroline


Kommentarer
Postat av: Helena

I think I know.. ;)

2012-01-07 @ 02:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0