IPHONE SKIT!

Förlåt för dagen! Alltså jag blir helt skogstokig, min kära iphone har lekt med mig idag och gjort mig spritt språngande galen! Jag har försökt uppdatera bloggen från den, HELA dagen.. Men den ville inte, och nu har den fått flipp, just nu säger den sen ett par timmar tillbaka att jag har headset i? Inget smuts i headsetintaget eller liknande, men tydligen så har jag headset i, därav inget ljud! AWESOME!! FASEN VAD JAG BLIR ARG !! :(

Får typ lite ångest när den inte fungerar som den ska, men men.. På måndag åker den in på lagning, får ta mammas ena telefon när hon kommer hem, så jag kan lämna in min! Någon som vet vart man lämnar in telefoner som man beställt på Tele2?

Hur som! Där av dålig uppdatering, eftersom jag inte vart hemma på hela dagen! :(

//Caroline

Kommentarer
Postat av: erikaa

lägg upp bilder från helgen :D

2012-01-16 @ 22:03:43
Postat av: Frida

På deras butik inne i nordstan precis innan tunneln till centralen :)

2012-01-17 @ 15:42:24
Postat av: Ida

Så gjorde min förra iPhone. "Laddning med det här tillbehöret stöds inte"

Jag lämndade in den och det visade sig att den var fuktskadad. Inte kul!

2012-01-18 @ 13:33:25
Postat av: Tele2

Hej Caroline,



Om du beställt en iPhone via vår hemsida (www.tele2.se) ska man kontakta vår webbutik för hjälp med att skicka in iPhonen på service. Deras nummer är 031-734 32 00 (val 1) och öppettiderna hittar du på http://www.tele2.se/kundservice/kontakta-oss.html.

Om du testat att göra rent uttaget kan du även testa att återställa telefonen som en ny enhet i iTunes på datorn innan du skickar in den på service. Tänk på att gör en säkerhetskopia och överföra inköp om du vill spara kontakter, bilder med mera. Tveka inte att kontakta oss vid frågor.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2012-01-18 @ 14:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0