Jag orkar inte,

Hej allihopa! Förlåt för helt värdelös uppdatering idag, men jag har verkligen inte känt någon lust att göra någonting idag. Ni vet den där känslan när det känns som att allt går en över huvudet och man bara har alldeles för mycket och göra? Just precis den känslan gör sig typ påmind hela tiden. Har ett projektarbete på 25 sidor som ska vara klart inom tre veckor och tio tusen andra inlämningar att göra. Det känns verkligen att det här är sista terminen!

Hopptränade iallafall på min Misti idag, första gången på 2 månader som hon sett hinder över huvud taget. Det var minst sagt intressant haha! Hoppade varken högt eller advancerat, och tur var väl det för hon har de inte direkt supermycket fokus på mig... Det blir bättre!

Nu ska jag begrava mig i allt plugg igen. Lovar att uppdatera tusen gånger bättre imorgon! Tur att Carro är så bra och underhåller er iallafall. Teamwork!

/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0