Körkort... eller?

Godmorgon allihopa!

Idag har jag mycket på gång, speciellt en sak som jag är rent ut sagt pissenervös inför. Idag ska jag nämligen köra på körskola för första gången! Jag fyller 18 år om 3 månader ungefär och vill verkligen ha mitt körkort den närmsta veckan efter jag fyllt, så det börjar bli dags att sätta igång på allvar nu. Mitt i det nervösa ska det också bli riktigt roligt att köra med någon annan än pappa som mest har en tendens att sitta och snarka när jag kör. Antar att man ska ta det som en komplimang att han litar på mig, eller?

Idag ska jag även påbörja Mistis igångsättning. Eftersom sadeltvånget förstärks när hon har överskottsenergi eller har vilat ett tag ska jag till och börja med bara longera henne ett par dagar med sadel på ryggen, för hennes och mitt eget bästa. Men förhoppningsvis är jag tillbaka i sadeln i slutet på veckan!

Det var nog allt jag hade och säga för tillfället, vi hörs senare!

/ Therese
Ute och kör lite bil. Smygreklam för saab?

Kommentarer
Postat av: Elin

nämen va bra terese du kan ju du köra mig till stallet ;)

2012-01-02 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0