Kvällsmaten ropar!

Haha, jag är så töntig att jag inte går i lägger mig utan kvällsmat, så nu ska jag kila ner till köket ta en härlig kopp te, kanske en macka och sedan krypa till kojs med min bästa vän! Hon o jag har alltid sådana här slappkvällar, o de behövs verkligen ibland! Kämpegrejt!
Nee, men som sagt! Ska dra mig mot sängen, inlägg för imorgon förberedda! Så bara o kliva upp ur sängen väckla upp datorn och kolla in i bloggen, bra va? :)

Ni bör verkligen kolla in imorgon, behöver eran hjälp med en sak, sen kommer några ledtrådar upp från en
BIG SECRET!
Hehe, mer får ni inte veta just nu, men GOD NATT! :))

//Carro


Fyfan vad jag vill åka bräda NUUUUUUUU!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller hur är det så sjukt roligt!!!!!! :D

2012-01-03 @ 23:57:43
Postat av: Carro

Haha jaa anonym!

2012-01-04 @ 00:06:52
URL: http://tacc.blogg.se/
Postat av: Elin

Oj, glömde skriva namn :p /Elin

2012-01-04 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0