Lång dag..

 

Förlåt för halvkass uppdatering godingar, har haft en sån galet lång dag.. Upp tidigt, halv 8.. tidigt för mig ;)! Körde min bror till bussen, upp till stallet, jobba på.. Åka till naturnära o köpa hästfoder, tillbaka till stallet mocka hos mina hästar, sedan red jag Patriks, hade min lektion för ponny hoppspecialen, stod i cafet en stund o klockan 8 var de dags o rida Ninja för då var lilla ridhuset ledigt, red ca 1 timme o var hemma vid 22.00.. Har alltså precis hunnit knö in matpauser, därav dålig uppdatering, hoppas ni har överseende, imorgon blir de bättre! Promise :) Då är jag hemma tidigare förhoppningsvis! Borde vara, ska rida tidigt o sådär för vi börjar jobba lite tidigare imorgon.. Segt på morgonen men skönt o vara hemma i tid på eftermiddagen, hade verkligen kunnat behöva gå o lägga mig tidigt nån dag.. Ska nog sova hos min favoritpojkvän imorgon, vi har båda så mycket nu att de känns som vi aldrig ses o jag saknar honom så mycket just nu! :) Men lovar att ändå hålla er uppdaterade mycket o väl på bloggen, såg dock att Therese gjort ett grymmt jobb med de idag så ni har ju inte stått tomlästa så att säga! :)
Neee, god natt nu! Puss o Kram
//Caroline

 


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Söta hästen! :)

2012-01-12 @ 12:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0