Lillis!

Idag har en av mina fina vänner Sandra ridit på United, eftersom jag skadade ryggen ganska ordentligt i torsdags.. Inte kul men värt de, han har skött sig sen dess i varje fall! :) Anyway, tillbaka till Sandra o United! Sandra red en sväng i stora ridhuset o de gick alldeles utmärkt! :) United är inte helt lätt o hitta knapparna på men Sandra löste de fint, de är verkligen Ninjas typ av ryttare, mjuk o försiktig och lugn.. De måste man vara, precis som Sandra är! På de var United lite extra pigg idag när de snöa o allt så massa Cred till Sandra som stod ut med den lilla busan idag! Och stort tack till Sandra "lillis" !! För din otroliga hjälp :)
//Carro


Kommentarer
Postat av: Sandra

Inga problem! Hon var väldigt rolig att rida. De hände liksom något hela tiden. De gillar jag! En riktig pigelin va hon också! Haha :D en Sandra-häst! <3

2012-01-21 @ 17:24:50
Postat av: Anna

Hihi, ingen Anna häst där inte ;) jag nöjer mig med vårat gos i boxen istället :)

2012-01-21 @ 23:35:56
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0