Linn Widmark

Hej allihopa!
Hoppas eran dag har varit trevlig, jag har precis ätit lite lunch och ska snart åka iväg till stallet. Igår nämnde jag ett namn som några av er säkert reagerade på: Linn Widmark. Många av er känner säkert igen henne från sitt lag EM-guld i junior EM 2005, eller om den tragiska händelsen som hände med en av hennes tävlingshästar när den rasade ner genom golvet i stallet.

Linn ska iallafall vara våran lärare i Specialidrott som jag läser på mitt gymnasium, Kitas. Vi har första mötet på måndag där vi ska ha ett möte med en kille och en tjej från ett nyöppnat gym som heter Skönhetsfabriken, och vi ska gå igenom mat och träningsvanor för ryttare. Jag lovar att dela med mig av det dom går igenom här sen! 

Visst låter det super?

/ Therese
Linn under EM 2005.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Linn känner jag sen läge tillbaka! Hon rider där fion, en hingst!:)

2012-01-23 @ 14:54:00
Postat av: Elleen

Vad hände med hennes häst och golvet sa du ?! :o skriv om det !

2012-01-23 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0