Liseberg sommaren 2012...?

Hej allihopa!
Kollade precis in min Mail och såg då att jag fått ett väldigt intressant mail från Liseberg.
Jag har nämligen ansökt om att få jobba där i sommar, men tänkte inte mycket mer på det eftersom det är tusentals som söker varje år och chansen att få jobb är minimal. Men gissa vad? Jag har blivit kallad till en intervju! Denna förstaintervju som den kallas blir ungefär 1000 av de 8000 sökande kallade till. Av dessa 1000 är det sedan ungefär 700 som kallas på en andraintervju.

Men bara för några dagar sedan tackade jag ja till ett annat sommarjobb som passar mina intressen väldigt mycket bättre, ( jag lovar att berätta mer snart). Varför är det alltid så att man får allt eller inget? Jaja. Jag tänker gå på intervjun iallafall, om inte annat är det en riktigt bra upplevelse inför framtiden.

Har ni lite äldre läsare några planer på vart ni ska jobba i sommar?

/ Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0