Livet leker,

Hej allihopa!
Fastnade nere i tvspelens värld med min mamma, haha. Någon annan som har en förälder som nördar tvspel på kvällarna? Synen är ganska skrattretande faktiskt, min mamma är vanligtvis världens buisnesswoman typ men framför tvn beter hon sig som en 13 årig tjej. Dock bör jag kanske nämna att det enda spelet hon tycker är värt att spela är något som heter Zelda, allt annat är ren skit.

Longerade Misti idag och trots att hon var ganska så stel syntes absolut ingen hälta. Verkar som att Ninja har tatt över allt Mistis onda? Usch, tycker himla synd om Carro. Jag vet ju hur det känns om man nu säger så. Håller alla tummar och tår för att hon snart blir bra igen!

Åter till Misti, jag släppte henne i slutet på passet och hon sprang runt som en jäkla dåre varvat med bocksprång. Kan ju lungt säga att lilla fröken fräken har lite mycket energi att bli av med. Känns härligt att se henne så fräsch och pigg på livet igen iallafall! Min fina Misti.

/ Therese
Ungefär såhär, en halvtimma i sträck. Love life?

Kommentarer
Postat av: Belinda c:

Min pappa spelar något jävla krigsspel varje kväll.. Typ Batterfield 3(stav?) ;ss

2012-01-03 @ 14:05:52
URL: http://ponnyfotografernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0